Pluggar för fullt!

Sitter och pluggar för fullt, så här kommer bara ett kort inlägg!
Pluggar som sagt.. Spanska, har prov i morgon! Men ett + på morgondagen är att vi får nya datorer. (y)
Jag fick tid hos doktorn på onsdag, så ska jag kolla upp det här med andningen (som vi tror är astma).
Hoppas jag får något som hjälper nu innan Turkiet, men det trodde dom nog eller vad mamma sa.
Åker på lördag natt/söndag morgon, kalla det vad ni vill, åker i alla fall här ifrån klockan 3 tror jag det var.
Ska bli så jäklans gött tycker jag, längtar ihjäl mig! 
Ikväll ska vi äta hos mormor och morfar, alltid lika gott där! :D
Nu måste jag plugga, ha det bra!

2009-05-25 - 18:03:51
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0