Nu kommer bilderna!

Slutade kvart över 12 idag, egentligen 1, men då hade vi (jag, Sofie och Felicia) inte hunnit med bussen.
När jag kom hem så åt jag lite snabbt, och sen körde jag och mamma till Varberg, hon skulle köpa kläder till ett bröllop hon och pappa ska på på lördag. Hon hittade en klänning, och det gjorde jag också! :) Men jag hittade inga bruna bikinitrosor, bara ett par på HM, men deras modeller är så konstiga. Vet ni någon stans där det finns bruna bikinitrosor? (:
Vi fikade också, mjukglass - ännu ett gott sommartecken! 

När vi kom hem så åt vi revben och potatissallad, gott!

Pappa har också hjälpt mig att fixa konto på/till spotify, brabrabra! :) Så nu kan jag lyssna på alla bra låtar utan att ha dom eller behöva gå in på youtube. ^^

Jag lovade ju att lägga ut bilder sen igår, men har bara orkat redigera två, och det var inte ens mycket, men lägger upp dom här i detta inlägget ändå! Så här kommer dom:




Inga speciella bilder så, men ja! :)

Ska med Emma på tävling imorgon, men det var inte förräns på kvällen, så jag tror jag kanske rider, och tar sovmorgon, för det kan jag behöva! ;)

Nu är det ju dags för långhelg också, fyra dagar ledigt, skönt! :) Det är ju också bara 10 dagar kvar tills Turkiet. :D


Nu ska jag lyssna på musik, ha det bra så hörs vi. puss!
2009-05-20 - 21:45:34
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0