Fint väder igen!

Idag så var det skola, vi hade först So, och där tog vi kort, sen hade vi 45 minuters rast, som alltid på tisdag..
Vi gick ner till Gekås och tittade lite bara! Sen hade vi matte, och sen spanska.
Efter maten hade vi 2 timmar engelska, jag gjorde 3 stycken prov, och det gick nog ganska bra.
Hörförståelsen var svårast, fast det har jag alltid haft ganska svårt med, men det är mycket lättare nu! :D
Sen hade vi gympa, och vi skulle springa 3 km. Jag hade skit ont i mina lungor, och kunde inte andas så bra, blev yr (antagligen för att jag inte kunde andas så bra) och sen när vi hade sprungit fick jag hosta.
Tror jag har astma, så ska antagligen ta typ test ifall jag har det! 
När jag och Sofie hade duschat och nästan var klara, så tittade jag på klockan, och då var den 15:07 , och bussen går 15:10.. Men som tur var så hann vi, annars hade vi fått vänta tills kvart i 5. 
I alla fall, när jag kom hem så åt jag, och bytade om.. Sen kom Ulrika och hämtade mig, så åkte vi till stallet.
Jag och Clara, (och Ulrika då, fast hon red ju inte ;p) red i ridhuset, hoppade. Det gick bra, jag hoppade 70 cm. 
Hon vägrade 2 gånger, på ett som var 70-75 cm, men sen gick allt bra! :D
Sen när vi var tillbaka i stallet, så åkte Ulrika och handlade, och då mockade jag och Clara, och fixade Sol och Carishma.
När Ulrika kom tillbaka, så åkte jag med henne hem, för hon skulle hämta Simon och David från fotbollen. 

Nu sitter jag här, och ska nog snart duscha, och ta bort mina lösnaglar, för dom en ramlade bort när jag red, och tänkte ta väck dom.. så orkar inte sätt på någon ny, så tar väck alla istället! :)

Här kommer en lite bild också!  pusshej


Tog den bilden för jag saknar tiden när man var liten, + att jag längtar tills sommaren! :)

Btw, vi får inte våra datorer förräns den 28;e.. Men innan vi åker till Turkiet ändå ju .. BRA! :D
2009-05-12 - 20:23:41
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Det är bara bra med mig me :)

Haft en bra dag? <3

2009-05-12 @ 22:16:10
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0