En glad Tilda!

Nu har vi firat Emma, fast folket är kvar, men jag pluggar glosor! :(
Av mig fick Emma Shampoo, balsam, hårinpackning, ansiktsmasker, fotinpackning, deospray, lösnaglar, stövelstrumpor, nosludd till Pandan, borstar till Pandan.. kommer inte på något mer (a)
Och av mamma och pappa fick hon pengar, + massa bra-att-ha saker :)
Av mormor, morfar, farmor och farfar fick hon nog också pengar!

Jag är också 200 kronor rikare, haha! TACK!

Vi åt någon kycklinggryta med hasselbakspotatis och sallad.. och till efterrätt min goda hallon och maräng tårta! 
Nu är jag proppmätt, och ska bara lära mig glosorna (om jag kommer lyckas med det) och sen ska jag lägga mig och läsa, sen sova! :)

Kommer till skolan imon, vill inte missa bästaväns födelsedag, och jag är ju frisk! :D

Puss och Kram, jag är glad! 

Här kommer en bild som jag tog innan idag, kommentera gärna! :)

2009-05-06 - 21:19:04
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Emmy

fin bild tilda ;)

2009-05-06 @ 23:13:03
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/
Postat av: Ebba

sjukt fiina bilder du tar! :)

2009-05-16 @ 08:42:05
URL: http://alltidebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0