Bloggfixare hela kvällen!

Jag orkar inte skriva nu, har inget att skriva heller, (a)
Men jag lovade ju att skriva, så för er som är vakna nu, kan ju läsa!

Pappa hämtade mig hos Sofie typ lite efter halv 8, och då körde vi in till stan och köpte pizza.
Sen åt jag, Emma och pappa det (mamma jobbar natten) och efter maten tittade vi på talang.
Jag håller på att fixa Julia Carlssons blogg också. Har fixat Alicias idag med!
Funderar på att göra om min design, men det får nog bli mycket små ändringar, för jag trivs med den, men det kanske kommer någon ny när sommarlovet har börjat!

Men nu måste jag sova, ska på sista träningen med Sol, och då måste jag vara pigg ju! :D
Vi ska få fika där också, och pappa kanske följer med, men vi får se!
Ha det bra sötnosar, så skriver jag mer imorgon, någon gång! 

Godnatt! 

2009-05-16 - 00:07:06
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0