livet är som att gå på ett berg!


I Fredags, så gick jag och Sofie ner till Gekås och shoppade lite..
Jag köpte lite småsaker, typ allt vanligt, och så lite saker till Sol!
Sen gick vi ut och lämnade alla saker, och gick in igen.
Vi ville få bra platser till E.M.D, så vi fick stå där i en timma, 
och vi hade tur, för vi fick jättebra platser, längst fram!
Jag tog kort, och Sofie filmade, så jag kanske lägger ut lite kort här också!
Sen åkte vi hem till Sofie, och pratade, satt vid datorn och typ inget mer.
Efter en stund, så kom pappa och hämtade mig, och vi åkte hem och åt Thai -mat!
På kvällen kom Carran, men träffade inte henne någonting, för jag var osocial och satt vid tv;n och datorn!

Igår så var jag sjuk. Skulle varit med Nathalie, men det gick inte.. 
Jag behövde lite luft, så på eftermiddagen när jag mådde lite bättre, efter att knarkat huvudvärkstabletter och halstabletter, så följde jag med pappa och spelade golf, eller spela och spela, slog ut.. Det var skönt att komma ut, och det var ganska kul att spela golf faktiskt.. Men efter det så blev jag lite hängig, men sen blev jag pigg igen .. 
Emma övningskörde till Övraby, och jag, Carran och pappa var livrädda.. (okej, överdriver lite).
På kvällen gjorde jag det gamla vanliga, Tv och datan.

Idag, när jag vaknade så kände jag att jag var frisk, och tittade på klockan: 8:40. Men den var inte framställd, så den var 9:40 egentligen. Jag åt frukost, och sen åkte jag och pappa till stallet och red.
Vi red upp i skogen och klättrade. Det var jätte fint väder, och varmt, så jag red utan jacka, och blev varm ändå.
När jag kom hem, så gjorde pappa mat, och jag åt. Sen gjorde jag mig i ordning, och cyklade ner/upp till Nathalie.
Vi satt och flummade först, och sen gick vi ut och fotade..
Vi gick till Lillån eller Vinån eller vad den nu heter, och tog massor med kort..
Har inte tittat på dom ändå, men några bra blev det säkert.
Sen gick vi hem till henne igen, och då ringde pappa och frågade om jag ville med till Skrea..
Först tvekade jag, men jag ville .. Så jag cyklade hem, och vi åkte ner till stranden.
Vi gick ut med Ebbot, och jag fotade.
Nu ikväll har jag bara suttit vid tv:n och datorn.. och nu är jag nog påväg att bli sjuk igen, så ska lägga mig nu!

Btw, det kanske kommer ny header och layout snart, lite mer vår/sommar stil, men glada färger! Men bara kanske! ^^


Puss godnatt!
2009-03-29 - 22:20:40
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0