älskar vädret!

Nu sitter jag här, ny duschad och allt!

Igår klippte jag mig, och blev verkligen inte nöjd, :(   Det blev lugg och kort! 
Men får hoppas att jag vänjer mig snaart

Idag, så var jag först i skolan, ganska seg dag!
Sen när jag kom hem, gick jag ut med Ebbot, och åt, sen kom Ulrika och hämtade mig!
Jag gjorde i ordning Sol, och gick ner till Ridhuset, och där var Paulina.
Red lektion för henne, och det gick bra. Tack för hjälpen, <3
Jag älskar verkligen vädret, sjukt skönt med sol!
När jag var klar i stallet, så kom pappa och hämtade mig, och när vi kom hem, så sprang vi en runda.
Nu sitter jag här, och är trött, men vill inte sova.

Imorgon, så ska jag nog rida, och sen bara ta det lungt!

upptäckte nyss att jag måste städa mitt rum snart! För det ser verkligen bedrövligt ut, och blir bara värre och värre (a) 
Och snart kommer jag inte orka städa, så jag får väl städa imon eller i helgen.
Lycka till, till alla som ska tävla på söndag! :D

Jag saknar mig kusin :( <333
2009-03-19 - 21:00:29
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Tildas äkliga kusin <3

jag saaknar digg <333

älskipälski <33

2009-04-03 @ 10:54:58
URL: http://fyrapinglor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0