Sommaren har kommit nu!

Jag orkar faktiskt inte sitta här inne vid datorn och skriva bara för att jag ska skriva, inte när det är så fint väder ute. Jag har ätit frukost och legat och solat lite på min balkong, min älskade balkong, och ska dit ut nu igen. I eftermiddag så ska vi nog till stranden, bara det att jag har ett skavsår i mitt knäväck, som gör väääldigt ont, och jag tror inte jag kan bada, speciellt inte i saltvatten, och då kan det ju bli lite varmt, men, whatever, det är stranden vi pratar om, höhöh! 

Eftersom mamma har jobbat alltid innan på sommaren, varje dag typ, så har vi aldrig haft en sommar där vi har legat på stranden mycket och sånt, så det har mest varit att jag har varit hemma, vart med kompisar, och förra året så var jag och Sofie väldigt mycket vid ljungsjön, men i år ska det blir stranden vill jag lova! :D


Nej, nu ska jag gå ut igen, det är ju verkligen underbart väder, och titta här:



Det ska bli fint hela långa veckan, perfekt! (y)
2009-06-23 - 11:01:43
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0