Saker att göra idag...

Sofie sov ju hos mig, och vi kom inte upp förräns nästan halv 1, och sen skulle vi äta och så, så det blev ingen förmiddag på denna lördagen. Haha!


Skrev inte i någon speciell årdning som jag ska göra sakerna i, men jag har slått in en julklapp, och gjort två julkort. Rummet är inte så mycket, det är bara tältsängen som ska bort och så, för det blir ju alltid lite stökigt när någon sover över, så det ska jag fixa nu.

Sen blir det duschen, och sen fixa med ipoden och datorn. Sen får vi se om jag hinner fota.

Mamma och Emma jobbar ikväll, så jag och pappa ska först in till stan och handla något att äta, och sen ska vi åka till Ästad gård och titta på fyrvärkeri och sånt, mysigt! :)

Fast nu ska jag upp till stallet också, för att mocka och fodra. Det är svinkallt ute ju! :( haha.

Puss,

2009-12-19 - 16:45:38
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0