Kort kjol

Det brusiga som är i bilden har jag lagt till efter, för att det skulle se lite gammeldags ut.
Det blev misslyckat men jag orkar inte sitta och redigera bilden, (a)

Jag har precis läst lite, läser en bok som heter kort kjol, och den är faktiskt väldigt bra.

Men nu har jag tänt ljus och gjort mig iordning för sängen, och ska nu lägga mig och titta på en film och sedan sova. Och imorgon är det ju fredag, vilket är väldig skönt. I helgen tänkte jag ta det lungt, fota, rida och så ska jag faktiskt jobba. Jag har fått jobb på Ästad gård, ska jobba där lite på vissa helger tror jag, så på söndag blir det jobb från 10-17. Alltid bra att tjäna extra med pengar! :)
2009-12-03 - 21:52:46
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Julia

Cool blogg (:

2009-12-03 @ 22:03:41
URL: http://jjuulliiaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0