Grattis Felicia!

Kvällen blev riktigt lyckad. Jag och 3 av mina närmsta kompisar, fixade en kväll åt vår andra kompis som fyller år idag. Vi överraskade henne, så först hämtade jag och pappa henne hemma hos hon, och så hade jag sagt att vi skulle till stranden och bada, så hon hade med badkläder, men sen släppte pappa av oss i stan, och när vi gick in i gallerian så stod dom andra tjejerna där, och så gick vi till banken och badade i deras pool. När vi började frysa så gjorde vi ansiktsmasker och åt chips, och sen duschade vi och gick och åt pizza (och vissa åt kebabtallrik). Vi skrattade så sjukt mycket. Men sen gick två av tjejernas buss, så då kom pappa och hämtade oss. Riktigt rolig kväll, tack tjejerna! <3

Måste ju självklart säga : GRATTIS MIN ÄLSKADE VÄN, FELICIA! :D<3 


2009-08-10 - 22:51:14
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0