Jaaaa!

Äntligen så var alla tänder ute. Oj, alla, det låter som att jag inte har några tänder kvar. ^^
Men jag menar att alla tänder jag skulle dra ut, dom är ute nu!

Åkte in till tandläkaren halv 8 idag.
Fick lustgas idag med, och man får en sådan härlig känsla när man har den, man blir glad och riktigt avslappnad.
Det låter kanske lite lustigt, men det är en riktigt skön känsla. (a)
Det gick bra, fast det tog rätt lång tid när dom skulle dra själva tanden, och det ilade väldigt mycket.
Nu efter, så har jag inte mått så jätte bra. Har fått ligga i soffan hela dagen, och inte ätit så mycket, i och med att det blödde, och att det var bedövat. Men fick kräm av mormor, och det var jätte gott.
Varje gång jag har rest mig, så allting snurrat, och jag har fått lägga mig igen, det berodde nog på att jag varken hade ätit, fått någon luft, eller druckit på hela dagen. Eller luft fick jag från och till bilen, ;p
Men när jag fick ätit (utan att kunna tugga, så fick svälja direkt) makaroner och köttfärssås, så mådde jag mycket bättre, och följde med pappa till stallet, när han skulle mocka och ge pandan mat, för jag ville få lite luft och så!
Det var skönt, och jag blev mycket piggare! Borstade pandan lite, och fixade maten, och sen körde vi hem!

Nu sitter jag och tittar på "Nytt läge". Ska nog lägga mig och läsa sen, och sen sova, för jag vill verkligen kunna gå till skolan imon, saknar alla.. Och så vill jag rida med, ska rida lektion för Alma, förmodligen Hopp.. För Jag behöver det, har ju aldrig hoppat bana innan, och på söndag gäller det, ska bli skitkul! :D

Om jag mår bra imorgon, vilket jag tror, för jag mår bra nu, så ska jag först till skolan, slutar klockan 3, sen hem och fika, sen åker jag och mamma till HorseFarm, och sen blir det lektion för Alma då. :)

2009-04-20 - 20:12:35
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du klar med min blogg? :)

2009-04-20 @ 21:36:45
Postat av: emmy

har du gjort klart min blogg, sötis? :)

2009-04-20 @ 21:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0