En lite friskare Tilda

Ja, nu är det en lite friskare Tilda som skriver, ingen feber och mycket mindre hosta. Skönt! Fick ligga och sova i sängen i fyra dagar innan jag blev frisk. Får vila idag med, så att jag inte förtar mig och blir sjuk igen, för nu har jag varit sjuk tre gånger på 6 veckor. ;o

Jag skulle varit i kyrkan nu på morgonen (nu på morgonen? hmm.. klockan är halv 1) men jag sov ut i stället, vet inte om jag kanske måste gå ikväll istället, vi får se. Nu ska jag äta lite och sen skriver jag mer under dagen.
2009-11-01 - 12:36:50
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej Tilda.

Det var roligt att se att du har blivit frisk.Kramar Mormor o morfar

2009-11-01 @ 13:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0