Sommarlov

Länge sen jag skrev här nu, ska försöka bli bättre på det, men det har jag ju sagt ett antal gånger innan också, så får se hur det blir med det. Men har ju faktiskt lov nu så ska nog hinna med att blogga lite mer!

Just nu har jag inte så mycket att göra, utan tar dagarna som dom kommer. Har tagit hem hästarna nu, stallet är inte klart ännu men så länge det är ok väder så dom kan gå ute får dom gå här hemma, vilket är superskönt nu när det är hårdträning inför Svenskt Ponnyderby 2012 som är den 5-8 juli.

Nu ska jag laga lite mat och sen rida ner till Stum och träna. Får se vad som händer resten av dagen/kvällen.
2012-06-19 - 12:39:24
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0