The best time of the year

Äntligen jullov! Behövde jag verkligen, har haft så mycket att göra och varit så stressad, men nu ska det nog bli bättre.

Hade avslutning i torsdags, körde halkan igår (vilket var sjukt kul) och bakade lite julgodis, och idag har jag handlat de sista julklapparna och julfixat lite här hemma.

Hjälpte mamma med att klä granen, och självklart måste jag ju ha en gran i min lilla lya också, så det fixade jag och har klätt den med. Har också börjat att slå in julklapparna, men får fortsätta imon för jag är riktigt trött, så lägger mig i sängen och kollar på någon mysig julfilm nu!

2012-12-22 - 23:47:49
- 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: sara

Åååh vill också ha julmys!!! Jaja snart är jag hemma så vi får julmysa när jag kommit hem :) saknade dig MASSOR!! <3 <3 <3

2012-12-23 @ 03:04:00
URL: http://sarasvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0