Smink från E.L.F

Jag beställde hem lite produkter från E.L.F för några dagar sen, och igår kom dom. (Passa ju perfekt att få det på sin födesledag ;).

Jag har inte testat allt, men jag är nöjd med beställningen. Allt kom med och det kom flera dagar innan de lovat att det skulle komma. De skulle ta 7-10 dagar, och det kunde ta ännu längre tid om man beställde under 500:- vilket jag gjorde, men tog bara 5 dagar och allt var med i paketet. Det är också riktigt billiga produkter, och vad jag har hört ska dom var väldigt bra!

Detta var vad jag beställde:

1. Nagellack i färgen Desert Haze. Såg ljusare ut på hemsidan, men jag gillade faktiskt den riktiga färgen mer.

2. Läppbalsam, Therapeutic Conditioning Lip Balm Vanilla Créme, 18.30 kr

3. Ansiktsprimer, Mineral Infused Face Primer, 73.20 kr

4. Rougeborste, Bronzing brush, 18.30 kr

5. Stor fluffig borste, Total Face Brush, 18.30 kr

6. Concealerpensel, Concealer Brusch, 18.30 kr

7. Mineralconcealer, Färgen Light, 42.70 kr

8. Mineralfoundation, Färgen Light 42,70 kr

9. Mineralrouge/blush, Färgen Rose, 42.70 kr

 

Borstarna kändes väldigt sköna, perfekt storlek och perfekt mjukhet. Läppbalsamet gjorde läpparna jättemjuka och luktade asgott. Nagellacket var jättefint och lätt att applicera. Ansiktsprimern har jag bara testat lite snabbt, och den sjönk in snabbt och gjorde huden mjuk och len, dock vet jag inte hur mycket den hjälper att hålla sminket hela dagen, men det får jag se lite senare. Mineralsminket (concealer, foundation och rouge) har jag inte testat, men kan ju skriva vad jag tyckte om dom när jag testat de några gånger. Hoppas bara det är rätt färg!

 

 

2011-01-26 - 15:34:06
Nytt i byrån - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0