Mysfredag

Kom hem från skolan för ungefär en timme sen, och har bara fikat lite och duschat, och just nu sitter jag med myskläder och tittar på film. Ska nog snart börja göra mig iordning lite, ska till stan och äta med några kompisar, och känner att lite måste jag nog ändå fixa mig, även om jag inte orkar! ;)
När jag kommer hem blir det nog tv/film-mys hela kvällen, kanon ju.


Påtal om inget annat, så började det snöa när jag var påväg hem från skolan. Inte okej!!

Länk till bilden

2011-01-28 - 16:14:07
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥

Fin blogg!:D tävling på min blogg är gärna med och tävla!:D

2011-01-28 @ 17:03:48
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0