Längdskidåkning

Fick ett ryck och kände för att träna lite, så jag tog långskidorna och åkte några kilometer, dock var det inte så bra väg, men det gick okej ändå. Kändes skönt att få lite luft och motion faktiskt.

Nu ska jag nog träna lite styrka här hemma, och sen hoppa in i duschen eller göra hemmaspa (de låter bättre) göra en god fruktsallad med glass och sätta mig och titta på någon grym film. Har en ny tv förresten, så nu kan jag sitta på mitt rum och titta, riktigt skönt faktiskt!

Nej, nu ska jag gå och träna lite styrka! ;)

Helt oredigerad iphonebild från när jag åkte snowboard förra året i Isaberg. Åh, vill göra det nu!!

 

2011-01-06 - 16:26:37
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0