Funderingar

Jag funderar fram och tillbaka. På vad undrar ni nu.. Jo, jag funderar på att köpa en ny kamera. En efterlängtad Canon EOS 7D. Det skulle varit så himla kul, och jag skulle verkligen utveckla min fotografering ännu mer.

Det är mycket pengar, det är de verkligen, men jag är nästan säker på att det är värt de. Eftersom jag har jobb som fotograf också, så skulle det vara ännu roligare med en riktigt bra kamera, och kunna lära sig den ordentligt, för det finns väldigt mycket mer på den än den jag har nu, 400D. Men får väl fundera lite till, eftersom det är så mycket pengar! :)




En sån här i mina små händer, det hade inte varit helt fel!

2011-01-22 - 14:52:01
Inspiration - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Towe [towe.webblogg.se

sv: åh tack! :D

2011-01-22 @ 16:32:16
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0