är på toppenhumör

Jag är på riktigt bra humör. Kom hem, och mamma hade gjort våfflor, så tog en mysig fika med henne. Nu håller jag på och förbereder för ett litet hemmaspa. Så himla skönt. Hade idrott innan och slutade så sent så hann inte duscha så noga, så kände att det var ett perfekt tillfälle, jag har tid och ska ändå duscha.  Efter det tänkte jag slänga mig i sängen och bara titta på tv och mysa.

Nu sak jag återgå till mitt, och bara ha det bra. Vi höres och synes, puss
2011-01-11 - 16:12:42
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: eller hur! vill ha sommar nu! :)

jag älskar alla! :))) haha

2011-01-12 @ 18:52:30
URL: http://johhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0