Full rulle hela dagen

Jag har verkligen haft fullt upp idag, först skola, sen Gekås med några härliga girls, sen stan, sen frisören sen hem och plugga. Men har inte tyckt att det varit så jobbigt, men det ska ändå bli skönt att gå och lägga sig. Men ni kanske förstår att jag inte hunnit blogga! ;)

Jag har pluggat spanska ett bra tag nu, från jag kom hem, vid åtta ungefär, till nu, elva, alltså tre timmar, fast med lite upphåll. Duktigt tycker jag, och det känns bra inför provet nu, så hoppas att det går bra imorgon!

Nej, nu ska jag plugga klart det sista så att jag kan sova och vara hyffsat pigg när jag ska göra provet, det kan ju vara en fördel. Bloggar imorgon, godnatt!


weheartit.com




2011-02-03 - 22:57:37
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0