Sun(ny)day

Jag sov till ungefär tio, men låg kvar i sängen i näsan en timma, så hilma skönt, speciellt när man vet att man ska gå upp klockan sex-halv sju imorgon.

Det är jättefint väder ute idag, men inte så jättevarmt, så det går nog inte att sola. Men jag ska städa mitt rum idag eftersom jag inte hann det igår då jag sov för länge, och hade massa annat att göra. Men idag ska det göras, ska börja redan nu.

Skulle egentligen varit på kungsmässan och shoppat med mamma idag, men istället ligger hon i sängen med 39 graders feber, så det blir ingen shopping, tyvärr.

Ojdå, det blev en lång text, hoppas ni orkade läsa allt, haha!

Weheartit.com

Letar inspiration till fotograferingar på lite olika hemsidor, weheartit finns massor av fina bilder! :)

2010-09-05 - 12:08:23
Dagbok - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Diana

SV: Tacktacktacktack!!! Det jätte fint sagt. Blev verkligen glad av din kommentar, puss!

2010-09-05 @ 19:49:26
URL: http://diianasalim.blogg.se/
Postat av: Filippa

sv; Plattar det 2 gånger om dagen ungefär, det är sjukt slitet... syns inte det? Men vad snäll du är, tack sötan! :)

2010-09-07 @ 19:30:22
URL: http://flings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0