Mina planer inför dagen

Åh vad skönt det var att få sova så länge man ville. Inte behöva gå upp klockan 6 för att gå till skolan. Underbart! Sov också riktigt skönt inatt, så nu är jag utvilad och pigg.

Idag har jag lite planer för dagen...
Städa mitt rum , som ser förjäkligt ut, usch. Storstädning får det bli!
Rida minst en häst, förmodligen två.
Påbörja en ny design.
Ja, nu är det ju så att den här designen, det går ju inte så bra med den. Men idag ska jag försöka ta tag i det och sätta mig ner och börja på den när jag är klar med allt det andra.
Myskväll. Hemmaspa med ansiktsmask och sånt, hårinpackning och allt sånt där. Titta på film och äta godis! Toppen!

Jag känner på mig att denna lördagen kommer bli mysig. Skönt att bara va hemma och fixa ibland. :)

2010-09-04 - 12:47:42
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0