Längtar bort

Sitter i soffan och drömmer mig utomlands, till värmen, där man bara kan vara. Som jag gjorde hela dagen. Hela veckan.

Vill bara släppa allt här hemma och åka på en veckas semester eller något sånt. Hur underbart hade inte det varit? Det känns som alla utom jag ska iväg till något varmt ställe och bara ha det bra. Jag vill också, jag vill också, jag vill också!!!

Nej, nu ska jag sluta prata om det, annars längtar jag bara ännu mer. Åååh!!

weheartit.com



Har varit hemma från skolan idag, hade så himla ont i magen imorse efter frukosten, så stannade hemma. Det blev lite bättre runt lunch och nu är det nästan helt borta. Tror det kan vara laktosmage, då den känns väldigt uppsvälld och jag har väldigt ont, och jag åt yoghurt till frukost, och när jag gjort det förr har jag fått samma problem. :/
2010-09-13 - 16:04:50
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0