Sista november, 2010

Hej på er allihopa,

Längesen nu ju. Tävlade min systers häst i helgen, men det gick riktigt dåligt, hon blev rädd och gjorde inte det hon skulle, så aa, behöver inte säga så mycket mer om det.

 

Jag bakade också pepparkakor, ett tecken på att det börjar närma sig jul. Det är också den 30 november, alltså börjar nedräkningen imorgon, 23 dagar kvar till julafton. Underbart mysigt!

 

Nu det sista innan betygen är satta, så är det ganska mycket i skolan, så uppdateringen blir riktigt gles, men bättre det än att ni bara får höra att jag ska plugga. Sen blir det också mörkt nästan innan jag är hemma, därför går det knappt att fota, men snart ska jag göra ett riktigt roligt fotojobb, och då kanske jag får mer idéer och så, men berättar mer om det jobbet senare, när det börjar närma sig.

 

Foto: Jag

Så mysigt att på kvällarna kunna sitta och värma sig med en filt vid brasan.

Älskar vintern, men den skulle bara varat i ungefär en månad, sen skulle det bli vår och sommar igen!

2010-11-30 - 16:48:57
Dagbok - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: johanna

cool bild :)

2010-12-01 @ 16:21:10
URL: http://johhanna.blogg.se/
Postat av: Neha

Snygg bild:D

2010-12-03 @ 18:13:41
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0