Jul på Spotify

Jag har redan börjat göra en spotifylista med bara julmusik. Det snöar ute, och jag sitter och äter pepparkakor och tittar på snön som faller ner på marken. Åhh vad jag önskar det var december istället för november. Men tiden går fort, så snart sitter man där vid köksbordet och bakar det sista julgodiset, lyssnar på hög julmusik och tittar på julfilmer.

Och ni också vill lyssan på min jullista på spotfiy så kommer länken här, juljuljulmyyys. Den fylls på hela tiden, ända fram till julafton.

Nu ska jag titta på tv och vänta på att mamma och pappa ska komma hem med lite god Thaimat, och ikväll blir det idol, kanonbra avslutning på veckan.
2010-11-19 - 18:39:10
Musik & Film - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0