Ga.Ma cp1 Ceramic

Jag (eller, okej, min supersöta mamma) beställde hem en plattång i måndags, och det var supersnabb leverans, så idag kom det lilla paketet.

Jag testade den nyss, och tog samtidigt lite bilder..

I paketet låg somsagt plattången,
och också ett värmeskydd från Goldwell som jag med beställde.

När jag plattar håret använder jag:
En borste med svinborst (sliter mindre på håret)
En vanlig toffs
Ett värmeskydd



suddig bild, i know, sorry!

Vad tyckte jag nu då?
Jag gjorde inte så noga idag, men jag tyckte att plattången var riktigt bra. Värmdes upp på mindre än en minut (kanonbra) och håret blev platt direkt. Jag har inga nackdelar med den, men har ju bara testat den en gång, men om jag märker sen om det är något som inte är bra, så skriver jag det.


Fortsätt kommentera detta inlägget!
2010-11-03 - 17:28:46
Inköp - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Linda [fotoblogg]

Har du hittat något dåligt med den? :D

Svar: Nej, faktiskt inte.. Har haft den i ett år nu och inte hittat något dåligt. Värms upp superfort, lätt att platta med, lätt att locka med, lång sladd och helt underbart! haha! :D
Tilda Johansson

2012-06-21 @ 15:56:56
URL: http://lindassphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0