En väldigt trött Tilda...

... som skriver det här inlägget. Kom hem från Praon för en halvtimme sen ungefär, slutade fyra, men bussen går inte innan fem, och var hemma ungefär 20 i sex, eftersom jag gick hem i mörkret.

Jag har fått göra rätt mycket olika saker idag, jag har hämtat kläder från lagret, kollat efter olika färger/storlekar på lagret som kunderna frågar efter, hängt ut kläder, sorterat kläder, fixat iordning så att alla kläderna hänger rätt, suttit i utgången av provrummen (se så att dom hade rätt antal varor med sig ut, och scanna av det på datorn), och vara med på möte. Jag har gått hela dagen utom en liten stund då jag satt i provrummet och när jag åt, så mina ben och fötter är helt döda. Man blir verkligen jättetrött i benen.

När jag och Sofie väntade på bussen, så passade vi på att sitta i massagestolarna, och det var riktigt, riktigt skönt! Nu blir det snart mat, sen tvn och sova!

Får se om jag kan ta kort på vad jag köpte i helgen imorgon, beror på när jag kommer hem, för det måste vara ljust, annars blir det inte bra, haha!
2010-11-09 - 18:19:41
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0