Solnedgång


Foto: Jag

Utv. samtalet gick kanon, var där i tio minuter typ, ungefär åtta av dom minutrarna pratade mamma och läraren om turkiet. Kändes riktigt nödvändigt att åka dit. Fick höra det man alltid fått höra "Tilda är så duktig". Känns inte riktigt sådär jätte nödvändigt att åka dit.

Efter det så åkte jag och mamma ner för att titta på konfaskor och byta en tröja på Gekås, och jag hittade ett par skor, får se om dom passar till klänningen när den kommer, annars så lämnar jag kanske tillbaka dom, eller har dom ändå. Sen hittade jag också ett par gympashorts, fotbollssockar och en t-shirt från Everlast, och ett hårspray. Kanon!

Nu ligger jag i sängen, redo för ett avsnitt av Kommissarie Winter. Sen blir det sovaaa! :)

2010-05-03 - 20:57:58
Natur - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0