Pluggar för fulla muggar

Direkt efter skolan så åkte jag in till stan för att ta pass. När jag kom hem så åt vi lite mat och sen dess har jag suttit och pluggat. Känns så skönt att få gjort en massa.

Har börjat få reda lite på vad jag ska göra när jag är i Turkiet, så såfort jag är klar med alla arbeten och sånt som ska lämnas in, så ska jag börja jobba med det så att man slipper det i Turkiet. Åååh, om två veckor sitter jag i Turkiet och myser just nu, ska bli u-n-d-e-r-b-a-r-t!

Jag måste prioritera lite nu, och därför så måste jag plugga, rida och göra allt som är viktigare, sen kan jag sätta mig vid datorn och blogga och göra allt sånt. Därför blir det dåligt med bloggande nu vissa dagar. Men jag bloggar när jag har tid. :)


2010-05-17 - 20:50:03
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0