Marabou



Tänkte bara tipsa om dessa två nya chokladerna från Marabou. Jag tycker båda är goda, men passion/chili är nog en sån smak så antingen så tycker man inte alls om den eller så tycker man den är jättegod. Jag gillar båda två iallafall. Jag tycker ni ska testa dom, iallafall polka. :)

Varför har jag inte bloggat?
Jag kom inte in på bloggen i fredags kväll, vet inte vad som hände, och igår så satt jag inte vid datorn någonting, för jag var först på tävling, min syster red, Grattis HKRK som vann ponny allsvenskan, div 1. Sen efter det så städade jag och fixade inför min systers kalas. :)
2010-05-09 - 12:35:20
Godsaker - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: isabell

tack tilda :D

2010-05-09 @ 14:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0