Konfirmationsskor - Check

Jag har äntligen hittat ett par bra konfirmationsskor. Köpte ett par silvriga (helt silvriga) pumps, men tror inte dom passar till klänningen, så därför köpte jag ett par idag när jag, min syster och min kusin var nere i halmstad. Kan lägga ut bild på dom sen om jag orkar, annars får ni se dom om en vecka (på konfirmationen).

Hade en riktigt mysig dag i halmstad, och när jag kom hem åkte så fick jag och pappa åka till stallet eftersom min syster skulle rida. Medans pappa mockade och fodrade så red jag ut barbacka på Pandisen. Hon är så himla gosig, jag älskar verkligen den hästen!

Nu: Starta spotify, sätta på högsta volym och städa rummet (igen, ja, men jag lägger saker överallt på rummet efter bara några dagar, och trivs inte i det ;). Sen tänkte jag fixa naglarna. :)
2010-05-14 - 20:51:42
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0