klockan 19.11

Jag har just nu väldigt mycket blogginspiration och fantasi. Nej, det har jag inte. Men jag lovar, snart är den tillbaka.

Just nu har vi ganska mycket i skolan, idag hade vi tre prov. Två nationella prov och ett matteprov med A- och B-del, men vi får fortsätta med det vi inte hann klart med på matten i morgon. Sen på torsdag har vi ett till nationellt prov i Svenska, och på fredag har vi spanskaläxa.

Jag är väldigt trött, skulle kunna somna nu, så funderar faktiskt på att borsta tänderna och lägga mig och titta på film tills jag somnar, kan vara skönt att sova ut riktigt mycket ibland. Klockan är somsagt bara kvar över 7, men jag somnar nästan nu. ;o

Men jag ska samla massa inspiration, och sen när jag får blogglust tillbaka så bloggar jag mycket och uppdaterar med många foton, men just nu blir det nog bara lite tråkiga inlägg. Men blogglusten kanske kommer tillbaka imon, eller till helgen, eller jag vet inte, men vi får se. Pusshej! :)
2010-05-04 - 19:17:00
Dagbok - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: * Em

Allt bra? :)

2010-05-05 @ 16:42:24
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Lisa

svar: haha, jag tror ja ska välja sydafrika, om jag hittar några bra resor dit ;) <3

2010-05-05 @ 19:16:02
URL: http://lisavictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0