En dag kvar

Har precis kommit hem. Igen mer lektion innan sommarlovet för min del, sjukt gött.

Nu håller jag på att packa resväskan till turkiet. Åker imorgon och har precis börjat packa. Great! Känner mig lite stressad, men det ska nog gå bra, behövs ju mest lite shorts, linnen och bikini. ;)

Åker som sagt imorgon natt, och sen stannar vi där i en och en halv vecka. Gött. Emmas kompis ska med, så kommer bli lite annorlunda än dom andra gånerna vi varit där, men hoppas det blir bra ändå. Jag håller tummarna för en lyckad resa med fint väder och mycket shopping.







Bild 1: Utsikt från huset, inte helt fel tycker jag.
Bild 2: Huset som vi bor i. En pool inne, en ute. Fyra våningar. Riktigt nice!
Bild 3: Bild som jag tog första året vi var där.

2010-05-28 - 15:27:18
Världen runt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Gabbi!

ha så kul Tilda!:))

2010-05-29 @ 16:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0