Wacom intuos 4

Pappa kom hem med en wacom-ritplatta som jag får låna idag och över helgen. Har en speciell sak jag ska göra, om jag lyckas. ;) Haha!

Bilden är lånad härifrån

 

Jag skulle gärna ha en sådan alltid, haha. Har andvänt innan, och har även en egen fast en liten, men någon, har slarvat bort pennan, kan undra vem denna någon är, inte jag iallafall. Utan penna - ingen ritplatta! :(

 

Ni kanske får se vad jag gör med den, men idag tror jag bara jag ska sitta och testa den.. Men i helgen kanske jag försöker mig på att rita något riktigt eller så, vi får se! :)

2010-03-11 - 19:46:56
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: L i n a

kommentera gärna på mitt inlägg om du tycker att jag ska ha en frågetund ... ^^

2010-03-11 @ 19:58:11
URL: http://liiinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0