Turkiet 2010

Foto: Anders Johansson (pappa)

JAG ÄR GLAD. RIKTIGT GLAD!
Vi bokade precis resa till Turkiet, den 30 maj till 9 juni. Underbart ska det bli. 10 dagar i Turkiet, med sol, bad, shopping och bara ta det lungt!

Hoppas på lika bra resa detta året, som förra, gärna bättre, om det går! ^^


Ikväll har hon vi ska till i Turkiet (mammas bästa kompis) och hennes föräldrar (våra grannar) varit här och ätit middag, och då passade vi på att boka när hon var här. Nu är jag trött så ska gå och lägga mig nu, så att jag är pigg (om det går) imorgon då jag ska praoa på ett nytt ställe, Kreera, en webbdesignbyrå.


Godnatt på er, sov gott
2010-03-28 - 23:22:46
Världen runt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: bella

hejsan .

fin blogg!

nu är det så att jag har bloggtips på min blogg . så du får gärna titta in där och tipsa om bloggar som du läser!



vill du verkligen inte det eller tycker att min kommentar är jobbig, så kan du bara radera den :)



kram! =)

2010-03-29 @ 15:53:16
URL: http://justbellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0