När ska jag bli frisk?

Som ni förstår är jag fortfarande sjuk, och det är verkligen inte kul. Jag är helt täppt i näsan, så måste andas med munnen, och när jag är förkyld så blir det värre med astman, så nu tar jag en extra medicin så att det ska bli lättare att andas (det är såklart inte jättesvårt, haha, men jobbigare än vanligt).

Ligger i soffan med täcke och massa kuddar och äter frukost (vaknade sent) och tittar på Gossip Girl, snart klar med andra säsongen, blää!

Men somsagt, jag är sjuk idag, och har inget plugg hemma, så jag tänker sitta och försöka fixa klart designen idag, bra va!?!? :D
2010-03-10 - 11:54:20
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: FOTORUM

fin blogg, följa varann på bloglovin'? :)

2010-03-10 @ 19:59:25
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0