Lördagsmys

Sitter just nu och äter pastasallad med kassler och tittar på Bella & Tyra Show. Har varit ute och gått en runda med hunden, och innan det städade jag min systers "hus" (hon bor hemma, men inte i samma hus som oss, utan i mammas gamla affär) eftersom jag och två kompisar hade en liten tjejkväll där igår/inatt. Riktigt roligt, ni är grymma!

Jag ska snart fixa lite hemmaspa, eftersom jag är ensam hemma, och bara ta det lungt.

Jag bloggade inte igår, som ni märkte, men det var för att jag praoade, och sen så kom tjejerna! :)

2010-03-27 - 15:12:59
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vilken fin blogg du har och så fina bilder! :D

2010-03-27 @ 19:26:51
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0