I love Istanbul




Internet är riktigt konstigt här. Det går av och på, av och på, och är väldigt segt. Dom vet inte riktigt vad det är, så dom kan inte fixa det. Eftersom det är så segt och stängs av så har det inte blivit så mycket bilder och inlägg, men nu har ni fått några bilder att titta på! :)

Idag har vi shoppat hela dagen, och ska göra imorgon med! När vi kom hem så haglade det och regnade skitmycket, så jag tog på mig bikini och badade i poolen där ute, skitgött var det, sen gick jag in och badade i innepoolen och sen tog jag en varm, lång dusch.

Men nu ska jag lägga mig så att jag orkar upp och shoppa imorgon. Idag köpte jag inte jättemycket, några pandoraberlocker i en silveraffär och lite annat smått och gott.
2010-06-07 - 21:36:27
Världen runt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



Ta hand om dig! kram :)

2010-06-08 @ 00:39:52
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fatttar du hur avundsjuk jag är Tilda! (: du får ta och komma hem snart, jag saknar dej! <3

2010-06-08 @ 21:37:38
URL: http://lisavictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0