Det stora gula varuhuset

Go'kväll på er sötnosar!

Idag har jag haft en bra dag, sov dock en aning länge, inte bra, inte bra. När jag vaknat så kom min kära kusin. Vi snackade, bakade cornflakeskakor och myste.

Nu ikväll har jag varit på Gekås, köpte lite bra-att-ha-saker. Köpte två skitgoa tröjor, en av dom var från Jacson, ett ridmärke, och den andra vet jag inte, dom var i vilket fall riktigt sköna. Köpte också dag/nattcreme, body butter, ansiktsrengöring, vitt nagellack och lite annat. Var inne i väskaffären och tittade på väska och plånbok, hittade ingen väska som jag gillade, men hittade en plånbok iallafall.


Lite av det jag köpte. Plånboken i den bruna färgen, och tröjan i den blåa.

Nu vill jag ha en väska, en jeansjacka. Gärna dom två känningarna/linnena jag la in i förra inlägger också, men speciellt en jeansjacka och en väska!
2010-06-23 - 23:04:55
Inköp - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Bellaa

Jag ska köpa en sån vit tröja ;) Visste ine att dem hade det på ge-kås :O. Hahah men jag har en sån vit t-shirt :D hahah <3

2010-06-24 @ 09:16:18
URL: http://tbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0