Sov så gott

Har inte gjort så mycket idag, bara varit i stallet typ. Vaknade klockan tio, sen vet jag inte vad som hände, för vaknade av att mamma pratade och blev livrädd att klockan var halv 5 på eftermiddagen (då hon brukar komma hem), men den var "bara" 1, hon hade fått sluta tidigare för hon skulle fixa saker inför deras firmafest. Jag sov alltså bort halva dagen, kul!

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig, för jag ska upp tidigt imorgon och jobba.

Får väl se om jag kan sova, eftersom jag sov så länge, och för att vi bor bredvid motorbanan och där är det en stor tävling (stcc) denna helgen, och dom spelar hög musik och sånt, så vi får väl se!

Som sagt, jag ska jobba imorgon, tjäna pengar, gött! ;)
Godnatt
2010-07-09 - 23:17:01
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0