Ronja Rövardotter







Här är några bilder som är fotade från en teater som går här i Falkenberg just nu. Dom spelar Ronja Rövardotter i en skog. Jag och familjen var på den i Tisdags, på kvällsföreställningnen, som började klockan 22.00 och slutade klockan 00.30. Jag hade inga större förhoppningar, tänkte inte ens följt med, men det var faktiskt riktigt bra. Dom spelade jättebra, och miljön var perfekt. Den yngsta skådespelaren (den lille rumpnissen som pekar på Ronja på sista bilden) var bara fyra år.



Nu ska jag snart iväg, jag ska åka och titta när pappas kusin gifter sig, och jag tänkte även fota dom, om det finns möjlighet.

2010-07-24 - 11:43:39
Musik & Film - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0