Lars Winnerbäck Turné

Var precis och badade i sjön med Sofie, det var skönt!

Nu ska jag duscha och fixa mig inför kvällen, Lars winnerbäck står på listan! Det är Lars winnerbäck turnén jag och några tjejkompisar ska på, och där är även andra artister, bland annat Laleh och Melissa Horn.



Det enda som inte är riktigt så nice är att det ska regna och åska, men får hoppas på det bästa att det inte gör det. Hoppas ni får en riktigt bra söndagkväll, för det ska jag ha. Tar nog med kameran så då kanske det kommer upp lite bilder! :)
2010-07-11 - 15:47:44
Musik & Film - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: sara

DUUUUU

den gröna köpte jag på vera moda, och den andra som det faktiskt är rosetter på är köpt på H&M!!

PUUUUUUUUSSSS

2010-07-11 @ 22:27:48
URL: http://sarasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0