Jag älskar sommaren

Kan bara säga en sak: Livet leker!

Igår var jag ju på winnerbäck, det var hur grymt som helst.

Idag har jag varit på gekås och köpt nödvändiga saker, klippt mig, varit på stranden och haft det bra, varit ute med båten och fiskat, ätit pizza vid havet. Ja, sommaren är bara för underbar!

Imon vet jag inte vad som händer, men resten av veckan är det kräftfestival, hela veckan, då bor jag i Glommen, och bara har det bra och roligt.

Jag orkar inte sitta inne vid datorn bara för att skriva i bloggen, jag vill vara ute och ta vara på sommaren, och bara ha det bra. Men jag bloggar någon gång varje dag, nästan iallafall.

Hoppas ni har det lika bra som mig,
puss
2010-07-12 - 22:38:40
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0