Fixar här hemma

Idag är det ganska tråkigt väder ute, solen kommer fram en litenliten stund då och då, men det är mest grått. Därför hjälper jag mamma att fixa lite här hemma, för vi ska ha gäster i helgen, och sen även på tisdag kommer det några kompisar till mamma och pappa, och deras barn Nelly (jag tror hon ska med iaf, fast inte säker), som ska vara här i några dagar.

När jag är klar med det jag ska hjälpa henne med, så ska jag antingen redigera bilder på Brolle, fota lite eller börja på en ny design, spyr snart på denna. Den förra jag började på blev inte bra, så raderade den! ;)


Vad tycker ni, ska jag göra en fräsch, stilren design eller en söt design med mycket detaljer?
2010-07-22 - 14:07:51
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0