A good night

Jag har haft en bra kväll. Varit ensam hemma hela dagen, inte gjort så jättemycket. (fy skäms). Har fixat lite på rummet och så, varit ute med hunden på långpromenad.

Jag och Lisa bestämde oss för att dra till donken och äta, så det gjorde vi. Pratade lite och så, mysigt. Sen åkte jag till stallet, red ut med Clara och Ulle, och sen putsade vi sadlar och träns. Imon ska jag hoppa henne på en clear round.

När jag kom hem så var det jättefin solnedgång, gick direkt in och hämtade kameran och ut igen, men när jag kom ut var solen bakom träden. Bilderna blev mörka och ganska dåliga, men ni får se två som blev ok.

 

Photo: Tilda Johansson (Me)

2010-07-01 - 23:17:05
Natur - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack söt!

2010-07-02 @ 11:31:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilka fin abilder!

2010-07-03 @ 00:57:56
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0