Ville bara säga...

... Godnatt till er!

Förlåt för att jag inte uppdaterat, men imorse kunde jag inte logga in på blogg.se (krångel som vanligt), och nu gick det jättesegt, men jag kom in iallafall.

Jag tänkte lägga mig nu. Imorgon ska vi till falkenberg, så får lite sovmorgon, men inte så mycket, men lite är bättre än inget. Sen får vi vänta där inne i en halvtimma typ. Ska på någon sak med skolan, Danny kommer dit. Får väl se om det blir kul eller inte.. ;)


Godnatt, sov gott!
2010-02-07 - 21:53:21
Dagbok - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: sara

Det va inte diiig utan snyggedanny :D:D:D

Såg ju aldirg dig :(

du suger på att förklara HA HA!

Puss i ljumensken, du ska inte te gekås under dagen? Jag ska :D!



2010-02-08 @ 15:02:06
URL: http://sarasofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0