Underbart bra dag








Hej på er allihopa!

Jag kom precis hem. Har haft en riktigt bra dag.

På förmiddagen städade jag mitt rum, så nu är det rent och fint. Efter maten åkte jag till min söta kusin och lekte med henne. Måste bara säga att jag älskar dig Sara, du är toppen! Vi gick också och hälsade på farmor och farfar, som jag inte träffat på länge.

Sen tog jag bussen in till Falkenberg, där jag gick lite i affärer. Sen kom pappa och då gick jag och piercade naveln. Gjorde lite ont, men gick fort. Men nu efter gör det sjukt ont.. Men det går över! :D

Nu ska vi snart äta tacos, och sen blir det mys framför tv'n, Gossip Girl. Riktigt nice dag, och morgondagen ser inte heller helt fel ut, berättar om den senare!

Puss, hörs senare.. :)

lånad bild, länk



2010-02-24 - 18:14:55
Tilda själv - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

Hej Tilda

Det var modigt gjort,vi trodde inte du vågade

2010-02-24 @ 18:52:22
Postat av: Frida

haha så du gjorde det;)

nice blev det bra då?(:

2010-02-24 @ 20:47:24
URL: http://fridaalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0