Mysdag med mamma och syster

Idag har jag varit i halmstad med mamma och min syster. Emma skulle röntgas på sjukhuset i halmstad, så efter det så gick vi ner på stan och åt och gick lite i affärer.

Vi åt på Mc Donalds, och bakom oss satt en riktigt skumm gubbe.. Han satt och pratade och gabflabbade, med sig själv. Jag började gapflabba åt honom med, så läsken kom nästan ut genom näsan. Hahaha.

Jag köpte ett armband på Gina Tricot, lägger upp bild senare. Jag köpte nästan ett par jeans från Replay också, men jag gjorde det aldrig, för kunde inte bestämma mig.. Vet inte om det var bra eller dåligt, men jag hittar väl andra jeans! ;)

Hoppas ni har haft en bra dag! :)
2010-02-22 - 20:39:27
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0