Krångel med internet

Ja, som rubriken säger så har jag krångel med internet. Ibland funkar det, ibland funkar det inte. Tänkte passa på att blogga lite nu när det funkar. Har egentligen inte så mycket att säga, men skitsamma! ;)

Efter skolan idag så gick jag till Gekås med Elinor, för jag skulle titta om dom hade en plattång, så var Elinor snäll och följde med!  tack! :) Plattången fanns iallafall inte, det är nog ett för bra märke för att finnas på gekås. Haha! ;) Får se om jag beställer den, annars får jag ha min gamla.

Efter Gekås, så åkte jag hem och bytade om och åt lite, och sen åkte jag till stallet. Det gick verkligen sjukt bra idag, både i dressyr och hoppningen, (jag hoppade lite på slutet). Allt gick alltså kanoners, förutom i början då hon var väldigt pigg.

Nu ska jag plugga, och sen blir det andra avenyn, men kanske bloggar efter jag pluggar klart! :)
2010-02-17 - 20:11:21
Dagbok - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0